Usługa serwisu obejmuje kompletny pakiet czynności, dzięki którym Twój ekspres wróci do Ciebie w pełni sprawny i gotowy do dalszej pracy.

Jak przebiega usługa?

Usługa podzielona jest na dwa etapy: diagnozę i naprawę.

Diagnoza: rozpoczyna się w momencie przyjęcia ekspresu do serwisu. Po wstępnym zapoznaniu się z problemem i oceną stanu urządzenia, kontaktujemy się z Tobą, aby przedstawić wstępną wycenę oraz omówić plan naprawy.

Naprawa: po akceptacji wstępnej wyceny* przystępujemy do naprawy ekspresu. Po wykonaniu wszystkich niezbędnych czynności testujemy urządzenie i wydajemy gotowy ekspres.

*W niektórych przypadkach, gdy konieczne jest zamówienie dodatkowych części wykraczających poza zakres pakietu serwisowego, ostateczna wycena może ulec zmianie. Niestety, bez tych części często nie da się przeprowadzić pełnej diagnozy – zawsze jednak informujemy o tym wcześniej.

A jak wygląda kwestia gwarancji usługi?

Zawsze staramy się, aby nasi klienci nie zostali sami z żadnym problemem.
Jednak prowadząc serwis, spotykamy się z bardzo różnymi przypadkami – nie mamy wpływu na to, jakie ziarna są używane, jak często ekspres jest odkamieniany czy czyszczony. Często też klienci nie mają świadomości, jak prawidłowo dbać o swoje urządzenia.

Nie jesteśmy serwisem gwarancyjnym z ramienia producentów, dlatego nie możemy odpowiadać za jakość ekspresów czy części, których nie produkujemy. Większość ekspresów trafia do nas już po zakończeniu gwarancji producenta, co oznacza, że również on nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Mimo to nigdy nie „umywamy rąk”. Jeżeli po serwisie coś się dzieje – zawsze staramy się pomóc i znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Serwisujemy ekspresy marek

Jeżeli nie znalazłeś na liście marki swojego ekspresu – śmiało zadzwoń do nas!

Pakiety serwisowe i ich zakres:

Saeco, Delonghi,
Philips, Siemens,
Bosh, Melitta,
Nivona

wymiana uszczelek bloku,
wymiana łącznika bloku,
konserwacja lub wymiana zaworu gorącej wody, czyszczenie sita, smarowanie tłoku,
odwapnianie i odtłuszczanie, kalibracja
350 zł

Jura

wymiana uszczelek bloku,
czyszczenie sita, smarowanie tłoku,
odwapnianie i odtłuszczanie, kalibracja
450 zł

Krups

wymiana uszczelek: zaworu, zaparzacza i gniazda wody, wymiana pierścienia mocującego i tłoka zaparzacza, czyszczenie sita, smarowanie, odwapnianie i odtłuszczanie, kalibracja
500 zł

Chcieliśmy Państwu przedstawić nowych  członków naszego zespołu, którym mogą Państwo powierzyć naprawę swojego sprzętu do kawy.


Pan Henryk związany jest z naprawą ekspresów od 1995 roku.
 Doświadczenie zdobył pracując przez 17 lat w jednym z pierwszych serwisów w Krakowie – Dom Serwis. W latach wcześniejszych był serwisantem sprzętu AGD, co pozwoliło mu uzyskać wiedzę i umiejętności. W Dom Serwis, specjalizował się w naprawie ekspresów takich marek jak Nivona, Melitta oraz Saeco. Dzięki zaangażowaniu i chęci dokształcania umiejętności przeszedł pięciokrotne autoryzowane szkolenie firmy Saeco oraz dwukrotne ekspresów Nivona i Melitta. Przeprowadzał również autoryzowane serwisy gwarancyjne.

Przez ostatnich 6 lat tworzył i udoskonalał cały dział serwisowy w firmie Marven, gdzie szkolił również pracowników.

Pan Henryk jest osobą, która charakteryzuje się wysoką kompetencją oraz terminowość wykonywanych usług. Jego skrupulatność gwarantuje najwyższą jakość wykonanego zlecenia, a co za tym idzie zadowolenie naszych klientów.

A prywatnie? Prywatnie Pan Henryk jest miłośnikiem kaw mlecznych z lekką goryczką, jego faworytem jest nasza Grande Crema, którą polecamy i Państwu, jeśli potrzebują Państwo mocnego pobudzenia.

Do zespołu Krakowskiej Palarni Kawy dołączyli również Radosław i Adam, którzy zdobywali doświadczenie pod okiem Pana Henryka.

Adam, to specjalista w swoim fachu, od ponad 3 lat, dzięki zdobytym szkoleniom, niezawodnie naprawia ekspresy marki Jura i Nivona. Cały czas się dokształca i nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Podczas naprawy ekspresów dużą wagę przywiązuje do szczegółów, dzięki czemu ekspres wraca w ręce klienta nie tylko sprawny i gotowy do działania, ale i precyzyjnie wyczyszczony, czym niejednokrotnie Adam zyskał w oczach naszych klientów.

Adam, to osoba precyzyjna, która dokładnie diagnozuje usterki i naprawia je w sposób skuteczny i trwały.

W swojej pracy, aby odzyskać świeżość umysły Adama często ratuje nasza kawa Grande Espresso, mocna i stawiająca na nogi. Dzięki niej naprawy Adama są jeszcze szybsze.

Radosław, jest dokładnym i sumiennym pracownikiem, który tak jak i Adam swoje umiejętności zdobywał i dokształcał pod okiem Pana Henryka. Radek, to osoba, która charakteryzuje się łatwością podczas komunikacji z klientem. Posiada nadzwyczajną zdolność rozwiązywania problemów czym zyskuje zaufanie i pozytywny odbiór. Skrupulatnie wywiązuje się z powierzonych mu zadań, jest obowiązkowy i bardzo dokładny. Lubi pracować w dobrej atmosferze, którą również sam tworzy oraz w porządku, z racji tego jego stanowisko pracy jest zawsze najczystsze.

Dzięki autoryzowanym szkoleniom u producenta zyskał wiedzę w naprawie ekspresów marki Delonghi, a jego mocną stroną stały się też ekspresy marki Simens.

Powierzenie sprzętu w jego ręce, to gwarancja sukcesu i zadowolenia z jakości obsługi.

Radek lubi kawy łagodne w smaku, z czekoladową nutą, dlatego też jego usposobienie idealnie wpółgra z delikatnością naszej Brasil Santos, jeśli i Wy lubicie kawy słodkie, bez wyczuwalnej goryczki, zaufajcie Radkowi i dokonajcie najlepszego wyboru i kawy, i fachowca ????